- Jazzy Funk 'Cardi B’ /3:03
Grupa Jazz Funk trenuje od dwóch lat w Jazzymotion. Inspiracją dla tej choreografii były dziewczyny z tej grupy. Mimo dużego przedziału wiekowego na treningach oraz poza nimi zespół jest bardzo zgrany, atmosfera zawsze jest pozytywna, a energia niesamowita. To najlepszy dowód na to, że ciężka praca i dyscyplina nie zawsze muszą iść w parze z nudą i monotonnymi schematami, a taniec to przestrzeń do rozwoju, zabawy i zawierania wyjątkowych znajomości.
Choreografia: Elwira Drobik
- Jazzy 'Dark Side’ /2:05
Grupa Jazzy na co dzień trenuje w stylach tańca współczesnego i modern jazz pod okiem Agnieszki Litman. To najstarszy stażem zespół reprezentacyjny w Jazzymotion Studio, który powstał już na początku istnienia szkoły. Co prawda skład zespołu uległ zmianie, ale dziewczyny mają spore doświadczenie taneczne i ogromne umiejętności.
’Dark Side’ to choreografia, której głównym zadaniem jest zwrócenie uwagi widza na różne jakości ruchu w tańcu. Znajdziecie w niej elementy techniczne, bardzo plastyczny i płynny ruch, a także dynamiczne zatrzymania i akcenty.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Kids miniformacja /2:41
W dzisiejszym świecie ludzie są zaślepieni, nie zwracają uwagi na innych, są skupieni na sobie i swoich celach, lecz w życiu każdego z nas nadchodzi moment kiedy zdejmujemy opaskę z oczu i zaczynamy dostrzegać ludzi wokół. Dzięki temu możemy kochać, śmiać się i być blisko siebie. Najbardziej niewinnymi istotami na tym świecie są dzieci i to właśnie one pokażą nam, jak mało potrzeba, aby dostrzec innych.
Choreografia: Kornelia Kunka
- Solo Maja Pietrzak /1:29
Maja Pietrzak, solistka Jazzymotion Studio, na codzień tańczy w grupie średniozaawansowanej Modern Jazz. W swoim tańcu utrzyma spokojny klimat. Choreografia 'wspomnienia w deszczu’ to opowieść o złamanym sercu i wciąż jeszcze tlącej się nadziei.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Solo Gabriela Winiarska /1:37
Gabriela na co dzień trenuje w grupie Musicalu oraz średnio zaawansowanej grupie modern jazz. Solówkę Gabrieli, jak sama mówi tancerka, najlepiej określa cytat Edgar Allan Poe „Kruk”:
„Patrząc w ciemność tę głęboką, stałem ze zdumieniem w oku,
Sny śniąc, jakich nikt z śmiertelnych nie śmiał śnić; drżąc w zwątpień męce.” Resztę pozostawmy do interpretacji widza.
Choreografia: Agnieszka Litman, Kornelia Kunka, Gabriela Winiarska
- Duet Modern Ewelina Merkisz i Wiktoria Kargul /2:15
Ewelina i Wiktoria tańczą w grupie reprezentacyjnej Jazzy oraz w grupie średniozaawansowanej Modern Jazz. Ich duet przedstawia odwzorowanie toksycznych relacji międzyludzkich. Dwie osoby czasami żywią do siebie bardzo silne emocje: miłość na przemian z nienawiścią. Uzależnienie od siebie i manipulacja uniemożliwia uwolnienie się od siebie.
Choreografia: Elwira Drobik, Ewelina Merkisz, Wiktoria Kargul
- Sexy Dance formacja + miniformacja /1:44
Prezentacja grupy Sexy Dance bazuje na stylu, który jest bardzo kobiecy i zmysłowy. Jego podstawą jest technika tańca high heels (na szpilkach). Pięknie i komfortowo każdy może się czuć na swój sposób. Dziewczyny zaprezentują różne odsłony tego tańca oraz poczucia pewności siebie w ruchu.
Choreografia: Elwira Drobik
- Sexy Dance duet Magda Belniak i Elwira Drobik /1:38
Magda współpracowała z Elwirą przez cały rok na zajęciach indywidualnych. Tak mówi o zajęciach: „Przyszłam na zajęcia z zamiarem zwiększenia swojej aktywności fizycznej poprzez formę, która mi odpowiada i którą bardzo lubię. Na początku wstydziłam się, że coś mi nie wychodz, że czegoś nie potrafię, ale z czasem moja pewność siebie wzrosła razem z poczuciem własnej wartości dzięki Elwirze, która mimo niedociągnięć w ruchach zawsze mnie wspierała i ciągnęła wyżej. Jestem wdzięczna, bo dzięki zajęciom mogę odciąć się od problemów i skupić w 100% na czymś, co sprawia mi prawdziwą radość. A wszystko pod okiem wspaniałej osoby, która zawsze wymyśla co raz to lepsze i wymagające choreografie”.
Choreografia: Elwira Drobik
- Jazzy Funk “Czystka” /2:42
Choreografia p.t. „Czystka” została stworzona na podstawie serii filmów „Noc oczyszczenia”. Zaczyna się strajkiem mieszkańców, który został przeprowadzony na skutek pomysłu stworzenia przez rząd nocy oczyszczenia. Jest to czas, w którym można popełniać wszelkie zbrodnie bez żadnych konsekwencji. Mimo sprzeciwu plan rządowy został wcielony w życie. Podczas godzin nocnych możemy zaobserwować różne reakcje ludzi na to wydarzenie. Czystkę rozpoczyna oraz kończy charakterystyczny alarm rozbrzmiewający w całym mieście.
Choreografia: Elwira Drobik
- Modern Jazz OPEN 'Nightmares’ /2:27
Każdego z nas dopadają na co dzień koszmary, czasem te prawdziwe senne mary, czasem życiowe trudności, z którymi musimy się zmierzyć. Ta konfrontacja bywa trudna, ale jej wynik nigdy nie jest przesądzony. Każdą przeszkodę możemy pokonać, tak samo jak z każdego koszmaru możemy się obudzić.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Solo Aleksandra Kuzioła /1:22
Ola jest tancerką grup Musical i średnio zaawansowanej Modern Jazz. Broadway jazz to styl, który daje możliwość pokazania swojej energii i elementów gry aktorskiej. To właśnie jest kluczem do tej solówki – wejście w teatralny styl prosto z największych musicalowych scen. To dynamiczne broadwayowe solo do piosenki „Everybody say yeah” z musicalu „Kinky boots”.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Solo Sonia Prawicka ‘Don’t blame me’ /1:30
Sonia tańczy w grupie Średniozaawansowanej Modern Jazz. Solo, które wykona, czerpie z techniki tańca jazzowego. Choreografia opowiada o obsesyjnej fascynacji i uczuciu prowadzącym do szaleństwa, w którym mimo wszystko chcemy się zatracić.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Jazzy 'Unforgiven’ /3:12
Choreografia “Unforgiven” w wykonaniu grupy zaawansowanej Jazzy opowiada o ramach społecznych, w które jesteśmy z pokolenia na pokolenie wrzucani. Uczymy się ich i nawet próby uwolnienia się z tych schematów nie przynoszą efektów. Ostatecznie podporządkowanie się jest powszechne i mimowoli wpisujemy się w gotowe schematy, stając się ich częścią i przekazując je kolejnym pokoleniom.
Choreografia: Agnieszka Litman
- Solo Maja Wojtyło ‘Lovely’ /1:23
Maja trenowała w grupie dziecięcej i reprezentowała Jazzymotion Studio w zawodach w tym sezonie zarówno z grupą, jak i wykonując solówkę. Jej solowy występ najlepiej podsumowuje cytat: “Potrzebuję miejsca, aby się ukryć, ale nie mogę znaleźć takiego w pobliżu. Chcę poczuć, że żyję.”
Choreografia: Kornelia Kunka, Maja Wojtyło
- Solo Ania Golec ‘Daj mi powód’ /1:13
Ania to tancerka grupy dziecięcej, która reprezentowała Jazzymotion Studio na zawodach tanecznych w formacji. Jej solówka opowiada o tym, że czasem nie potrzebujemy dużo, żeby zmienić zdanie, ale potrzebujemy jednego dobrego argumentu. Ania przedstawi choreografię opowiadającą o znanym nam wszystkim rozdarciu między głosem serca a zdrowym rozsądkiem.
Choreografia: Kornelia Kunka
- Solo Nina Kubiak ‘Motyl’ /1:26
Nina była w tym roku tancerką grupy dziecięcej i reprezentowała Jazzymotion Studio na zawodach w grupie i solo. W choreografii „Motyl” pokaże nam, że każdy może rozwinąć swoje skrzydła. Będzie to historia o tym, że w delikatności i subtelności kryje się ogromna siła.
Choreografia: Kornelia Kunka
- Musical “Dwie strony medalu” /10:00
Krótki spektakl przedstawi dwie strony medalu. Z jednej strony zapatrzeni w siebie ludzie z tak zwanych “dobrych domów”, narzucający swoją wolę młodszym pokoleniom, bo przecież wiedzą lepiej. Jest tylko jedna właściwa droga w życiu – taka, jaką oni podążają.
Z drugiej kobiety, które życie doświadczyło przykrościami aż za bardzo, które chwytały się brzytwy, byle tylko znaleźć ratunek.
Scenariusz i choreografia: Kornelia Kunka
Przedstawione w spektaklu historie kobiet oparte są na faktach.
Poniżej znajdą Państwo link do strony fundacji UNAWEZA, która daje skrzydła kobietom, którym życie je podcięło. Zachęcamy do wsparcia tej inicjatywy.